Odpowiedz  Napisz temat 
Strony (12): « Pierwsza [1] 2 3 4 5 Następna > Ostatnia »
Aparacik w góry...hmm...ale jaki??
Autor Wiadomość
KaRoLiNa :)
:)
*****


Postów: 561
Grupa: Zarejestrowani
Dołączył: Jul 2006
Status: Offline
Post: #1
Aparacik w góry...hmm...ale jaki??

CześćSmile

Mam mały dylemat…baaaa….nie mały i nie dylemat.Dla mnie jest to problem i to duży a dotyczy on dokonania wyboru zakupu odpowiedniego aparatu.Nie mam żadnych propozycji ani wariantów czy to ma być taki model czy może taki.Wstyd się przyznać ale nie znam się w tej dziedzinie ni troszeczkę.Moje wymagania są niewielkie.Nikt mi w sklepach nie potrafi doradzić a nawet jak zaczynają mówić to ja nie mam zielonego pojęcia o czym oni do mnie mówią albo wogóle dołączają oni do mojego klubu czyli nic nie wiem, nie podpowiem.W ramach jakiegoś podszkolenia zaczęłam szukać w necie jakichkolwiek rad czy czegoś a tu znowu…im dalej w las tym więcej drzew i znowu klopsSadI w takim to mętliku pzostałam.Matryce, zoomy,pamięci....boziuuu...A ze jestem uparta i do celu dąże to postanowiłam się zapytać tutaj a może jakaś dobra dusza mi podpowie.Byłabym z góry wdzięczna.Może ktoś ma jakiś sprzęcik z którego jest zadowolony i może go polecić??A co ja bym chciała??Aparat cyfrowy.Konkretnie chcę nim fotografować widoki podczas górskich wędrówek,góry, niebo nio i jakieś osobniki ludzkie bo to do gór mam spory kawałek więc trzeba by było wykorzystać aparat na dni powszednie a nie tylko od święta hehe .Z mojej skarbonki mogę przeznaczyć na ten cel tak 1000 zł.Może być trośku mniej ale może też da się coś więcej wyskrobać.To tyleSmileZa jakieś odpowiedzi o ile takowe będą serdecznie dziękujęSmile

Pozdrawiam,
KaRoLuChA Smile


15-07-2006 02:18 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Grisza

*


Postów: 4
Grupa: Zarejestrowani
Dołączył: Jul 2006
Status: Offline
Post: #2
RE: Aparacik w góry...hmm...ale jaki??