Górskie Forum Dyskusyjne - Górski Świat

Pełna wersja: Harpagan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
1440 długich minut, lub jak kto woli 24 godziny. 100 kilometrowy dystans do pokonania pieszo przez lasy, moczary. Jednym słowem Harpagan. Czy ktoś z Was brał udział w tej imprezie ? Czytałem już co prawda kilka relacji, ale chciałbym się jeszcze paru rzeczy dowiedzieć. Pytam dlatego, bo mam zamiar wziąć udział w tym rajdzie. Do jesiennego Harpahana zostało 43 dni. Z powodu obowiązków nie będę mógł w nim wystąpić, ale w wiosennej edycji wystąpię już na pewno. A może ktoś z Was też ma ochotę na sprawdzenie granic swych możliwości. No nie bać się. My na szczęście, w przeciwieństwie do naszych dziadków nie musimy walczyć z okupantem, więc może o tym będziemy mogli wnukom opowiadać.
I jak Jupiter? Wybierasz się? Smile
Nie znam się na Harpaganie, ale widzę Dosia, że zaczynasz podpuszczać. Zapomniałaś na 5BV? innocent Akurat o tym weekendzie znowu dreptaki. Muszę popatrzeć na wyniki. Nawet teraz wyczytałem, że jeden z organizatorów 5bv uczestniczy też na Harpaganie.
Jasne że się wybieram Smile

Tak jak wspomniałem nie mogę wystąpić w edycji jesiennej. Strasznie żałuję, bo rusza ona za już za trzy dni. Będę trzymał kciuki za tych 900 dziewczyn i chłopaków. Z drugiej strony pozostanie mi sporo czasu na przygotowania do startu na wiosnę. Na razie każdego ranka pokonuję z moim Malamutem średnio 7 -10 km (dobrze że to nie jamnik). Dwa tygodnie temu urządziłem sobie nocny rajd po Gorcach, aby poćwiczyć orientację. Niesamowite przeżycie. Gdy na próbę wyłączyłem czołówkę w lesie otaczała mnie ciemność niemal absolutna. Uszy rejestrowały najmniejszy szmer. Wychodząc z lasu na polany słyszałem tylko trzask gałązek łamanych przez uciekające zwierzaki .